Torsdag


jag bestämde mig för att det inte funkade att ha en höst-depression. Istället har jag blivit sugen på att börja motionera. Det ända jag kunde tänka mig saknades i mitt liv. sagt och gjort. sprungit två dagar i rad nu. Och idag blev det en powerwalk på nästan 6 km. Jag får lixom en kick när jag sprungit. känns bra i hela kroppen! ska ge mig ut på lördag morgon igen! Känner att jag måste hålla det här uppe. jag mår bättre av det i slutändan, det vet jag.
nu måste jag och cessan ta tag i våran lägenhet. den ser ut som skit rent ut sagt. det tråkigaste man kan göra, men ett stort måste. imorgon hinner jag det inte. Då ska jag varva av åhlens med hemköp. börjar 10 slutar 22. känns rätt tungt. men är ju ledig på lördag, och då slår vi till på fest. dock lite lugnare än vanligt. ska nämligen befinna mig på hemköp klockan fyra dagen efter. och eftersom jag sitter i kassan måste man vara fit for fight! studiedagen på måndag kommer sitta fint vill jag lova!


pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0