torsdag

veckan har gått i raketfart! bra vecka. den har innehållt biokväll, pizza med tjejerna, shopping, häng på nygatan, myskvällar. ja, you name it. idag ska jag bara sikta på plugget. jag har varit med folk hela veckan och inte sovit ensam en någon kväll. så idag måste jag ta tag i det sista innan jag tar lov från skolan en vecka. föresten, jag var bäst i klassen på färglära provet vi hade i hantverksteknik. det gjorde min dag vill jag lova! i den här branschen vill alla vara bäst, citerar min lärare.
i helgen ska jag hem till lilla vingåker. känns sådär. vill träffa vänner och familj, men vill inte lämna storstaden. därför ska jag till stockholm en tripp nästa vecka, tänkte även åka till västerås och kanske örebro en tripp? det sista jag vill är att sitta hemma iaf. men vi börjar lovet med lite fest med fina tjejer på lördag!

nu ska jag dra. föresten har vi börjat pyssla ihop vårat UF företag. spännande. jag har pysslat massa med blogg-designen. ska bli kul när vi kan sätta igång! pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0