thats.it

jag tappade orken och energin någonstans på vägen.
jag hoppade skolan idag, gick iställer ner på stan och köpte mig en kalender.
jag är för energilös och har ingen struktur alls. och detta är inte likt mig.
sista året i skolan, jag måste kämpa. får inte tänka att jag kan ta ett ig.
för det kan jag bannemig inte! nu har jag fyllt i massa i min nya kalender
och jösses vad jag har att göra. så idag spenderar jag dagen till att plugga
och senare ska jag ut och springa. tror motion är det enda rätta just nu!
fått för lite motion, och för mycket sötsaker. det är inte bra för mig eller mitt mående.
Jag får ta en vecka i taget helt enkelt. om jag har så kul jag bara kan på helgerna
kanske det känns mer okej att gå i skolan på vardagarna.
jag hatar att göra saker halvdant och därför väljer jag hellre att inte göra någonting alls.
men jag kanske skulle börja nöja mig med halvdant, för det är ju bättre än inget.

nej, dags att laga mat. och sen börja.
jag har tre saker som MÅSTE göras ikväll. måste sofie.
ta tag i det här nu!


pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0