SEGIS.MÅNDAG

lagade precis kyckling, currysås och ris till mig och cessan. det ända vettiga jag faktiskt gjort idag. har varit ledig från skolan. så hade min sega bakis dag idag istället för igår. lördagen var kalas. Det blev förfest här med en hel blandning folk, men inte mig emot. jag gillar nya face och att lära känna nya människor. sen drog alla åt varsitt håll. eller de flesta drog till puls. där vi skaka rumpa och hade kul! somnade inte förens halv sju på morgonen. Sebbe höll mig vaken fram till dess. men klockan halv sju somnade jag. men han väckte mig varanan halvtimma hela morgonen. så var rätt död när jag skulle jobba 16-22:30. men det gick galant endå. Fick beröm, och det är ju alltid kul. råkade ut för en tjurig kund också, vilket är mindre kul. men de väger ju upp varann. aja, nu har jag massa plugg att ta tag i. pust. skjuter som vanligt fram allt till sista sekund vilket jag lovat mig själv att inte göra. så får skylla mig själv att det känns som ett slag i ansiktet när man inser att allt ska in dagen efter. känns som hela kalendern är full med massa prov, inlämningar och redovisningar. mer än någonsin. men bara hugga in! tre veckor kvar till en veckas lov! Man måste ju tänka positivt. föresten tycker jag de är kul när folk tror man är äldre än vad man är. som några som trodde jag var 22 år i lördags. sen lixom går man fortfarande på gymnasiet. haha. och då känns man plöstsligen as liten.

pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0