saturday



kul, här får man ingen sovmorgon fast man är ledig från både skola och jobb. inviger mitt lov iallafall. ska bli skönt att äntligen vara lite ledig. veckorna präglas ju av både skola, praktik och jobb på helgerna. så nu jävlar får jag lite ledigt. och det har redan planerats vad som ska göras varje dag. jag i ett nötskal. minns fortfarande hur jag var när jag var liten. jag hade redan hela veckan planerad på måndagen, vilka jag skulle träffa varje dag. jag var helt galen på den tiden. umgicks med olika människor varje dag. Jag hade mycket vänner på den tiden. men jag har alltid varit en sånn person som älskar att träffa nya människor, och har inte svårt att lära känna nytt folk. men nu spårade detta inlägg lite. ikväll blir det fest för hela slanten. nause ska försök väcka upp katrineholm! ska bli kul att träffa lite saknade ansikten ikväll.


en fråga jag ofta stället mig själv;
vad fan skulle jag göra utan mitt körkort?
hur fan klarade man av att vara under 18 år?
vill aldrig mer vara 17 år och inte kunna köra bil eller gå på nattklubbar.


puss på er mina kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0