Okt. 13, 2011.

idag fick jag finbesök i norrköping av sofia och joakim. trevlans! igår kväll så hängde jag med malin och hanna. var meningen att jag skulle gått hem på kvällen men somnade efter ett x antal timmar i skratt mellan dem i skarven. som ett litet barn som inte kan sova i sin egen säng. haha! gud vad jag saknat malin i skolan! glad att hon är frisk igen. ikväll tänkte jag försöka sno en kärrings tvättid. men sen tänkte jag att det kanske inte är värt att slå ner någon för att få tvätta sina svarta jeans som jag tänkte ha på mig imorgon? blä. skit-tvätt-tider. imorgon äre praktik, sen direkt till västerås med johanna. sen kommer jag hem lördag kväll. Då ska jag försöka hinna träffa jullan + tvätta!! och sen åker jag tillbaka till norrpan på söndagmorgon, för det står jobb på schemat mellan 13-21. jag kommer nog inte hem nästa helg till vingåker heller. kommer nog inte hem ordentligt förens fredagen 28 oktober. Då har jag varit borta fem veckor. och så länge har jag aldrig varit borta från vingåker. I'm growing up! och jag saknar det inte alls lika mycket som förr. det enda jag saknar, som sjutton är mina rara vänner. jag saknar er!! ni får hälsa på mig här i norrpan.



jag tror vi måste lära oss uppskatta oss själva innan vi kan uppskatta andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0