TORSDAG

nyss hemkommen från skolan, jag har världens huvudvärk. kanske är det för huvudet gått på högvarv hela dagen? imorse stod jag och johanna för idrottlektionen. kul att få titta på och se andra kämpa! dock ville jag nästan vara med själv. sen hade vi klassråd, och nu kan jag säga att jag är insatt. ujuj, eller tagit vatten över huvudet kanske? jaghar idag iallafall gått med i studentkomittén, "klassresa"-komittén och nollningskomittén. men fan jag vill vara med och bestämma så det blir bra. vi ska ha världens bästa sista år i skolan, och sen världens roligaste student! och det kommer vi få garanterat.
mer då? jo imorgon ska jag åka hem till vingan igen efter tre veckor. var hemma typ 12 timmar i söndags, men sen har jag faktiskt inte varit där någe mer på tre veckor. ska bli skönt, och på kvällen ska jag faktiskt festa i lilla kholm. och vet ni vad? för en gång skull är det precis vad jag är sugen på. vi tänkte dra till harrys, det är ju 18 år på fredagar. så tänkte kolla draget. men nu ska jag kolla på big brother. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0