SÖNDAG


(just nu, ingen vaker syn. but hey. thats me.)

nu är helgen snart över, den har gått otroligt fort måste jag säga. men den har varit hur bra som helst. det var en riktigt bra fredag, jag hade verkligen hur kul som helst. ibland är det faktiskt kul att gå ut i en stad där man känner typ alla människor. samtidigt som det ibland är det som är det negativa med katrineholm. jag måste i vilket fall som helst, verkligen hissa harrys nys åldergräns på fredagar! Äntligen säger jag bara. föresten känns det forfarande som jag är bakis. men tror det är bristen på sömn denna helg. gick inte och la förens fem i fredags och fyra igår. skola imorgon, inget jag ser fram emot. och på tal om skolan, så måste jag plugga nu. ska göra klart ett grupparbete. så det blir inskickat. längtar redan till nästa helg. den är redan planerad! tjohoo. nu ska jag dra. pusshej.


/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0