ONSDAG

idag vaknade jag av mig själv. så jävla värt. har sovmorgon idag. sen har jag en lektion bara. jag klagar inte. ikväll ska jag fika med lite rara människor. vi flyttade fram semla-dagen tills idag istället. fast jag fick en semla i skolan igår. så jag klarade mig endå. igår umgicks jag med hanna och malin. vi skrattade och pratade. alltid lika mysigt. sen cyklade jag i raketfart hem.
fast det var rätt dött i norrköping klockan tolv på kvällen. förståligt.
nu ska jag fixa iordning mig. hörs kanske senare ikväll. föresten så håller jag på att bli sjuk igen, cecilia smittade över sin förskylning på mig.. dumma unge!


Gårdagens semlor, mums!



/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0