MÅNDAG


måndag idag. jag känner mig på något sätt full av energi. iallafall när det gäller skolan. jag tog mig upp tidigt imorse och hade historia, vi var endast fyra stycken där. Jag tycker det är rätt intressant när någon pratar om det som verkligen brinner för det. för han kan verkligen förklara så man förstår. sen på hälsopedagogiken så redovisade jag min hälsoplan, vilket gick förvånandsvärt bra. jag är för en gång skull klar, jag har redovisat och skickat in arbetet. jag har en lista på saker jag måste göra, och jag förkortar det. vilket känns så jävla skönt. ska ha pluggdag + tvättdag idag. inte så roligt kanske, men det är måndag. så varför inte? tråkig inlägg. men vafan, det är min vardag idag. föresten är mars min närvaro. har haft grönt på mitt schema ända sen den 1 mars. mer än nöjd!

/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0