LÖRDAG

sitter just nu ute i solen och njuter. idag blir det en riktig slappardag. det kan behövas efter gårdagen.
uh, jag är sjukt sliten idag. men gårdagen var hur kul som helst. vi började hemma hos matilda, ett gäng härliga tjejer. sen fortsatte vi till harrys. sen missade jag bussen hem. haha, vilken fail. så kom aldrig hem till vingan. gick och la mig vid fem inatt och gick upp åtta. så tre timmar sömn! fyfan. känns i hela kroppen. men det var iallafall massor av folk på harrys igår. så jag kan sammanfatta gårdagen i ett ord kalasbra! ikväll så ska jag hänga med julia. ska köpa mig en påse godis. tycker jag är värd det! föresten vill jag grilla idag. malin gjorde mig suuuugen. men fårse! nu ska jag sluta hääär. pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0