...


jag vill citera katarina i big brother och skrika: "jag är så glad jag är så glad jag är sååå glad". samtidigt som jag inte vill ta ut någonting alls i förskott. men jag är så jävla glad endå. kan inte undankomma ett stort leende på mina läppar! jag är så jävla glad, och jag har fan haft positiv energi i kroppen länge nu! Haft en positiv syn på allt. jag har varit ovanligt glad och pigg på senare tid. och nu är jag ännu mer glad. jävligt exalterad må jag säga! men fan, så nervös. jag vill inte skriva ut vad det handlar om än. inte för det är hemligt, men för att det känns bättre när inte alla vet! nu ska jag dra, hungrar ihjäl! pussss.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha käften ;) jag hade tråkigt, okej? :*

2011-03-30 @ 21:07:22
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0