betydelsefullt

just nu är jag så jävla nöjd. jag är glad över den jag är och över de människor jag har i min närvaro. de betyder allt för mig. jag har mycket roligt att se framemot, även fast det inte innebär studenten. men som jag diskuterade med malin och hanna igår. att om jag aldrig valt att gå stylist hade jag aldrig lärt känna de underbara människorna som jag träffat här, och hade jag aldrig gått handel hade jag aldrig lärt känna sofia. så alla val man gör medför något. och jag ångrar inte mina val en sekund. för jag har träffat så himla bra människor genom det. ja, som sagt. idag är jag glad! desutom saknar jag mina systrar, och dem får jag träffa i helgen. ser fram emot de! vill avsluta med att säga, att jag har världens bästa vänner och familj. utan er, vet jag inte vem jag skulle vara idag.
kärlek.

Kommentarer
Postat av: fisan

jag är sjukt glad över att ha dej i mitt liv min vän <3

2011-03-16 @ 22:41:08
Postat av: sofiebredell

sv: och jag är förjäävla glad över att ha dig i mitt liv snuttan! <3

2011-03-20 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0