...

Learn to enjoy every minute of your life. Be happy now. Don't wait for something outside of yourself to make you happy in the future




jag är hemma från peace and love nu. det känns alltid lika tråkigt att komma hem igen. jag har haft en sjukt bra vecka, med sjukt bra människor. lyssnade dock bara på tre artiser, men det gör inte mig något. jag hade det bra endå. jag skulle vilja berätta allt, men jag orkar inte skriva. så jag sammanfattar det bara istället. Mycket alkohol och sena nätter! nu har jag duschat, sovit och ätit. så nu är jag fit for fight igen. imorgon startar en sex dagars jobb vecka. inte så party. men behöver pengar, speciell efter denna vecka då jag käkat upp mina pengar.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0