...


igår var jag ju som sagt i norrköping med lisa, moa och kajsa. jag hittade ingenting förutom ett litet phone case till min mobil. annars så har de fått in så grymt fula höstkläder att jag får spy. vi gick mest runt och skrattade åt hur fula alla kläder va. Det blev en trevlig dag iallafall! på kvällen vare ju bestämt att jag skulle dra till harrys, men efter lite om och men bestämde jag mig för att va hemma. jag var ju trotsallt inte ett dugg taggad. enda anledningen var ju bara att jag skulle ut för att jag var ledig idag. Fick några sms där det ville att jag skulle ut, men ingen övertalning kunde övertala mig. blev en fin kväll på altan istället. drack rosa panter och umgicks med mamma. Pappa och jonny satt där en stund också. jag ångrar inte att jag stannade inne, för då kan jag verkligen gå allt in ikväll i västerås, skapligt taggad! nu ska jag städa och fixa lite. vid fem bäär det av! pusss på er.



sen tycker jag faktiskt malin kan komma hem nu, vad menar hon med att åka bort i två veckor?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0