...



nu har jag haft två riktigt fina lediga dagar, umgåtts med människor jag tyckt om och tagit vara på dagarna. igår drog vi till med hemmafest hos johanna, vilket blev väldigt lyckat. efter väldigt mycket alkohol intag somnade jag tillslut i min säng snurrig i huvudet med lite sovgäster på golvet. idag har jag hunnit farit in till stan och hängt med anna, vi satt på hennes uteplats i solen och fikade, och prata om allt mellan himmel och jord. perfekt dag! avslutade den med min syster och tittandes på letters from juliet. en film som får verkligheten att se rätt grå ut, den perfekta kärleken finns bara på film. men hey, inte är jag bitter för det! nu ska jag snart sova, ett jobb-pass på fyra timmar väntar imorgon. sen drar jag till norrpan och shoppar lite mer kläder, med moa, kajsa och lisa. sen drar jag till min man harry på kvällen. det är ju ett måste när man är ledig i helgen, jag är faktiskt ledig i helgen!! händer ju inte för ofta. därför passar jag på att köra två dagars. katrineholm fredag och västerås lördag. vill ni se några bilder, vänd er till mitt tvåtusenelva album på facebook. där laddar jag upp de minst drägga bilderna från min kamera.



ångra aldrig saker du gjort, utan bara saker du inte gjort.
- försöka intala sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0