...

finns fanimig människor till allt. jag blir så jävla arg.
jag hatar att veta att mina nära och kära är ledsna.
pga andras jävla sjuka, hänsynslösa, omogna beteenden.
vi lever i en värld, där folk är beredda att göra vad som helst för sin egna jävla skull.
det räcker inte att såra, man måste strö salt i såren också.
det gör mig så jävla arg att människor i den här världen är så sjukt jävla egoistiska.

förlåt för ett aggresivt inlägg.
men jag är så trött på att se människor jag bryr mig om och älskar gång på gång bli sårade.

jag värdesätter mina vänner och min familj högst.
jag älskar dom och vill finnas för dem i vått och torrt.
därför blir jag så ledsen av att se dem ledsna.




till en helt annan sak, så åker en av mina närmsta vänner till thailand idag.
och jag kommer sakna henne massvis.
men jag önskar henne världens bästa resa, för det är hon värd!

<3

och till en annan vän vill jag säga, att jag finns här i alla lägen.
men det vet hon redan om.



PUSS
/sofie.

Kommentarer
Postat av: Julia

<3

2011-07-26 @ 09:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0