...

guuuuud vad det är jobbigt att jobba ibland. som jag sa till linda idag; jag hade en gång en liv, sen skaffade jag ett jobb. hängde ju hos julia med lite tjejer. de skulle till harrys, inte lite sugen jag blev på att hänga på! sen ringer lisa, och är jätte full och glad. fyfan! de flippade utan mig.. och jag vill med vara meeed! men vi bestämde att vi ska fucka uuur på onsdag istället! :DD inga gränser! spåra, fucka ur, flippa! nu ska jag snart sova, fyfan vad lamt. det är förfan fredag. men jag har ett jobb att sköta. förhoppningsvis gåre fort imorgon. sen på söndag med. SEN ÄR JAG LEDIG FEM JÄVLA DAGAR! ingen anar hur skönt det ska bli. yejyejyej!

nu ska jag gittish. pusssssen!

bara för denna är så ful, HAHA.

BARA FÖR JAG VILL TILLBAKA TILL BORLÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0