VILKET.HELVETE



värsta natten på länge. jag har aldrig haft problem att somna när jag sover i min lägenhet i Norrköping. somnar alltid fort. men inatt, jag kunde inte soova! helt sjukt. hur jag än vred och vände på mig så kunde jag inte somna. kollade lite på tv och stirrade in i väggen. inget funkade. klockan fem tittade jag på klockan sista gången, men somnade inte direkt efter det. utan låg vaken ett tag till, till jag tillslut somnade. vaknade när klockan ringde någon timma eller så senare. då var min kropp helt lam. jag försökte resa mig, men min kropp orkade inte sig själv. jag kände att det inte var någon ide att försöka, så somnade om ist. och sen vaknade jag och somnade hela morgnen och hade konstiga drömmar om att jag inte kunde resa mig upp utan så fort jag försökte så var det någon som tyckte ner mig, hade panik varje gång jag vaknade. sjukaste. blev ingen skola, jag som verkligen ville dit, vi hade 50-tals styling hela dagen.
jag fotade till körkortet idag. och jag ser skit sur ut, för jag fick inte le sa han. man skulle se narutlig ut. och ja, naturligt så ser jag sur ut. sen blev jag ju ful också såklart. fan. bara vakter och poliser som ska se skiten.


/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0