VART.PÅ.STAN

idag så körde jag mig själv till norrköping, vilket jävla väder. solen lysde, vilket var underbart. men mindre underbart när vägarna är blöta och solen reflekteras där och då bländas man verkligen. kunde inte ens se vilken hastighet jag körde i. skönt att få skjuts iallafall. sen drog jag en snabbis på stan. fick med mig detta hem;


likadanna i olika färger. jag vet. men dom kostade bara 99 kr styck. och jag behövde verkligen en ny svart för den andra är helt förstörd, och en grå har jag velat haft ett tag. så jag slog till på båda. dom är otroligt mysiga och funkar till allt!


en ny plånbok, från monki. bloggade om den häromdagen.
fanns ju bara i sjukt snygga färger. men bestämde mig tillslut för denna färg. like!
80 :-



nu ikväll har jag och cecilia suttit och pluggat lite. ska väl fortsätta lite. sen får vi se om malin hör av sig!
/sofie.

Kommentarer
Postat av: julia

menduu. en sån där vill ju jag också ha! Den grå var super, lugnt om jag slår till på en sån jag med om jag hinner någon dag? =)

2011-01-17 @ 20:29:30
URL: http://juliagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0