TORSDAG




idag har jag varit i skolan, stylist. vi fick en genomgång av vårat nya smink och sen började vi testa de. det var mycket bättre än det förra (!) det var dyrare och det är ju alltid bättre. Dom hade köpt in en sjukt bra bok, fast den kostade 1000 kr styck, så dom hade inte kunnat köpa in så många just nu. men dom ska försöka köpa en varsinn till alla. och det vore ju as bra! vill verkligen ha den boken, i den står allt verkligen allt en make up artist behöver kunna och veta. efter skolan drog jag ner på stan med cecilia, hade bara en hundring på mig, så köpte en kofta från gina. typ beige/senaps gul. as mysig! sen så gick jag hem till hanna och drog med henne på en promenad. vi var vid skarphagen och runt där. kul och se sig runt i norrpan! sen nu ikväll har vi åkt lite bil med sandra, tittat hennes lägenhet oså. nu ska jag plugga. har redovising imorgon! imorgon åker jag hem till vingan, behöver mitt bankkort!
nej, nu ska jag nog göra mig en smoothie och gå igenom redovisningen så den sitter.


/sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0