TORSDAG



torsdag, vilket betyder fredag imorgon. idag har jag städat. det var ett måste. sen en sväng på stan har jag med hunnit med. nu har jag precis pakat. imorgon bär det iväg till västerås. är rättså taggad om jag ska vara är ärlig. är riktigt sugen på utgång. tror vi kommer dra till pluto. den populäraste nattklubben i västerås. jag älskar nya städer! tror minnsann lovisa är lika taggad.
annars då? Grannen kom fram till oss förut, efter ha skrämt vettet hur cecilia (HAHA) och tog i hand och presenterade sig lite, bättre sent än aldrig sa han. fast vi brukar hälsa så ville han endå komma fram och småprata lite och ta i hand. trevligt (!) 


det är skrattretande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0