THE.LAST.DAY

känns konstigt att skolan börjar igen imorgon. jag vet inte riktigt om jag hunnit blivit redo för det igen. alla mina vänner här taggar för sista terminen, medans jag har tre kvar så än kan jag inte slappna av. jag har en hel del plugg att göra, som jag skjutit upp hela lovet för jag har verkligen inte orkat tänkt på skolan. har vilat upp mig ordentligt, och nu ska jag verkligen ta tag i skolan! (nej, jag har inte dåliga betyg.) imorgon är jag även tillbaka till att laga min egen mat och diska min egen disk, samt tvätta mina egna kläder. skönt på sitt sätt, man blir så lat här i vingåker. nu ska jag börja packa, det är ju en hel del saker som ska med till hem norrpan imorgon. (förlåt mamma, vet att du hatar när jag säger hem om min lägenhet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0