söndagsångest

helgen i västerås har varit hur bra som helst. men det kostar att ligga på topp alltså. haha. utgång båda dagarna. idag är jag seg och kroppen säger nej. jag har haft det lite snurrigt i huvudet och mått lite illa under dagen. men har umgåtts med bra människor och haft en kul helg. just nu sitter jag ensam i mitt rum, blev lite söndags deprimerad. helt sjukt hur man kan gå från glad till deprimerad. kanske är det för jag inte varit ensam på ett bra tag? ska bli konstigt att sova ensam inatt, är van med att människor sover i samma rum. delade ju säng hela helgen. nej. imorgon är det skola. nya tag, ville jag säga. men vet att det inte blir så. ny vecka iaf. jag ska leta fram min OC box, säsong ett. jag och cecilia tänkte börja nörda det i lägenheten. kom på häromdagen att jag är trött på att ha öppen planlösning, vilket var det jag älskade med våran lägenhet i början. antar att jag är en person som tröttnar snabbt och gillar förändringar. fan, hade andra planer än att gå i skolan imorgon. men antar att det är sånt man får leva med när man inte tagit studenten ännu. ska försöka planera in någon rolig tripp i helgen. jag är sugen på bodaborg.. Men fårse vart det bär av! jag ska iallafall inte sitta hemma, den saken är klar! kanske drar till puls annars, who knows.
föresten har jag nog världens underbaraste vän, lovisa gustafsson.
vem vore jag utan dig vid min sida?
/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0