SMART.TJEJ

yej, då har man tappat bort sitt visa kort då. första gången i hela mitt liv jag tappar det. men ingen har hunnit leva loppan på det iaf. tackar för det! fattar inte ens när jag kan tappat det..
sen tappade jag min mobil lucka på baksidan, så batteriet ramlar ut lite då och då. tur att jag ska få en ny mobil snart då.
kvällen annars igår. vi började hemma hos fia med att fira henne. förfestade lite. sen drog vi ut på harry. kvällen gick otroligt fort. vart lite för mycket av det goda som man brukar säga. men jag hade i det stora hela en kuul kväll. dagen efter är aldrig lika kul, men efter några ipren och en uppfriskande dusch, känner jag mig faktiskt ganska bra!

och kameran var med, så voila. bjuder på lite bilder från förfesten.








tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0