PLUGG.SÖNDAG

1. (X) - Skriva en enskild uppgift om språk sociologi, och sammanfatta arbetet i en loggbok.
2. (X) - Instuderingsfrågor idrott och hälsa B. typ 40 frågor.
3. (X) - Skriva om när jag sprang 6 km, och skriva en reflektion ur en rad olika aspekter.
-
fan vilken underbar söndag! jag har mer att göra. ligger lite efter förtillfället. men kan inte göra klart allt på en dag. men måste verkligen börja göra klart allt jag släpar efter med sen förra terminen. sen så ska jag detta år göra klart allt I TID. vilket är lättare sagt än gjort..

Kommentarer
Postat av: sanne

vet hur du känner! bu :( men bara ta tag i det! bara det känns "lite mycket" .

2011-01-16 @ 14:23:45
URL: http://sanneg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0