NYÅRSLÖFTE

mitt absolut största nyårslöfte år 2011;

- resa mera!! upptäcka nya delar av världens, och även nya delar av sverige.
jag måste inse att det finns flera städer än vingåker, katrineholm och norrköping. Jag vill åka till nya städer, träffa nya människor. Upptäcka nya saker. jag har detta år körkort, vilket gör det lättare för mig. städer jag vill besöka i sommar är; Göteborg, båstad, helsingborg, västervik och gotland (helst under stockholmveckan). Jag tänker jobba i sommar, men tänker inte begränsa mig själv och vara kvar här dom dagar jag är ledig. kanske dra över till danmark en helg? Tänker även dra utomlands i sommar en vecka, det ska bli en ny tradition!

Om jag skaffar jobb i höst, ska jag spara så mycket jag kan varje månad. så att jag inte behöver jobba direkt efter studenten utan kan resa någonstans istället.


sluta med fjortis fasonerna! haha

når ju inte ens upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0