NYÅR

nu är det ett nytt år, ett helt nytt år. tiden går fort.
jag firade in det nya året med mina vänner hemma hos sofia. det lektes lekar, skrattades, dansades och spårades lite. det var en kalas kul kväll. vid tolvslaget smällde vi raketer, och önskade varandra gott nytt år. vi avslutade allt gammalt för att börja på om på nytt. jag testade att röka cigarr (inte lika speciellt som jag hoppats på). sen fortsatte vi fram tills klockan halv fyra ungefär, då bestämde jag mig för att gå hem till lovisa. hon hade redan gått. så jag gick själv över hela stan, och funderade genom mitt liv och vad jag vill uppnå detta år. det var skönt att gå där ensam i mina klackar, även fast en tjej i min ålder inte bör gå ensam på nyårs natten. bestämde mig för att åka med min syster och petra hem med taxi, och klockan fem satt jag i vingåker och gluffsa i mig nattkäk. idag sov jag till klockan ett. sen har jag haft huvuvvärk hela dagen. men de är det värt. gårdagen var kalas, tack alla!

glömde kameran, så har inga bilder alls. föresten, jag var inte svart igår. jag hade vitt på mig! jag trotsa mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0