NORRKÖPING

tillbaka i norrköping igen. det känns kalas! något som är mindre kalas är att jag drabbats av förkylning, och det känns i hela kroppen. känner mig som seg sill, trots det har jag och cecilia varit ute och gått en promenad på isgatorna. lyckligtvis ramlade vi inte! vi lyxade till det med fläskfilé och potatisklyftor idag, som en liten "flytta hem" middag också. satt fint ska ni veta! nu ska vi fortsätta softa. jag saknar dock inte denna lilla säng..
juste, ska till stockholm några dagar vecka 6 med klassen. det är ju stockholms fashion week. så jävla grymt.
känns som januari och februari bjuder på en hel del kuuul.

yes, mjölk i vinglas är det nya.

 

 

/sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0