MONDAY

igår åkte jag och cecilia in till stan, där blev det sleep over hos lovisa. världens raraste. vi drack smoothie, pratade om allt mellan himmel och jord, och tittade på solsidan. såklart. vem kan missa ove? det blev rätt sent in på natten innan vi somnade. vilket resulterade i en trött sofie som gick till tåget imorse som var inställt, ersatt av buss och en timme försenat. jag var arg och frös. inge bra kombination. hann inte till den lektion jag var tuvngen (!) att gå på. sen vi ett kom johanna och julia. det blev en sväng på stan, fyndade en tröja på monki. nöjd! sen drog vi till lägenheten, käkade tacos och umgicks. mycket mysigt. har nu precis städat klart, mormor och mamma kommer imorgon. måste ju vara fint då! föresten är jag trött på min spotify-lista, lyssnar jämt på den nu förtiden. någon som har en lista att dela med sig av? imorgon är jag F19. galet. ett år kvar.



/sofie.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ni äter ju tacos hela tiden! :'D

2011-01-31 @ 23:06:48
URL: http://honochhennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0