MÅNDAG

åkte tillbaka till norrköping idag. lika bra att åka på dagen än imorgon på morgonen, då är jag bara seg. kvällen har gått sjukt fort, jag har hunnit gått en promenad, vart på stan och uträttat ett ärende och tittat runt lite, handlat lite mat till hemmet, dock var det typ rensat över allt, lyckades få tag i den absolut sista mjölken och dom sista två förpackningarna med bröd. helt sjukt! fanns ingen gurka som jag var skit sugen på.. annars har jag även hunnit suttit och gråtigt till one tree hill, fattar inte varför dom gör det så sorligt. blev sjukt sugen på att börja kolla från säsong ett. one tree hill är sjukt bra, rekomenderas! kollar just nu på säsong åtta, den som även går på tv varje söndag! drack nyss en smoothie, jag har saknat det i helgen! skulle pluggat ikväll också med det hann jag inte.. såklart! haha. nu ska jag fortsätta sy dit knappar på min blus, puss.


/sofie

Kommentarer
Postat av: amelia

sv: haha yeah, lite coolt sådär!

men okej, då är jag med. liiite fusk bara att halva måste stanna hemma! ;o

2011-01-25 @ 00:45:58
URL: http://ameliadalhammer.blogg.se/
Postat av: Frida (sis)

Du kunde lånat min säsong ett juuu!

2011-01-25 @ 13:37:38
URL: http://honochhennes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0