LÖRDAG

lördag idag. och hur skönt var det inte att få sova ut imorse? underbart. gårdagen hängde jag med johanna, vi tog en liten tur med bilen, hon har ju precis tagit kökort! idag vet jag inte vad jag ska göra, har lite beslutsångest. först så blev jag bjuden på 18 års pardey i linköping av amelia i min klass. men det blev så krångligt eftersom jag inte varit i linköping och fattade inte det där med bussarna, så jag fick tyvärr tacka nej. sen så ville malin och moa att jag skulle komma till norrköping och gå ut på puls ikväll med dom och några mera tjejer. och det skulle också vara hur kul som helst. men, jag är fortfarande sjuk och vet inte om det skulle vara så bra om jag gick ut. men vad ska jag göra hemma? det vet jag inte heller.. men jag får väl tänka ett tag till, fest i norrköping eller hemmakväll? nu ska jag ut på promenad, blev ju ingen igår.



/ sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0