javisst.



söndag kan verkligen vara deprimerande. jag har varit en riktig tänkare idag. jag vet inte om det beror på årstiden, eller om det helt beror på mig. men jag har varit riktigt uttråkad och deprimerad idag. till och med spåkulan på facebook stämde idag. inte ofta det händer. jag hoppas det blir en bra vecka. vill helst hoppa över till helgen. jag är sjukt laddad för helg. riktigit sugen på utgång just nu, träffa folk och dansa. jag är less på skolan, riktigt less. måste hitta något att fokusera på. blir lite segt att jag inte tar studenten nu, när många i min omgivning gör det och jag vet att jag kunnat gjort det. men samtidigt vill jag ha en plan på vad jag ska göra efteråt, och just nu vet jag inte alls. jag har inget jobb eller är inte ens nära ett jobb. plus att jag går en linje jag trivs bättre med. bara ett halvår kvar. sen börjar jag trean, vet att det kommer bli sjukt bra. då är det bara en massa stylist ämnen, och dom ända jobbiga ämnerna är religion och samhällskunskap. nog om det. imorgon får jag skjuts till norrpan. skönt. orkar inte åka buss och tåg. ska försöka ta mig en runda på stan imorgon också. riktigt shopping sugen. juste fyller om två veckor. firar min födelsedag om fyra veckor. längtar något förskräckligt. jag och malin ska fira våra födelsedagar tillsammans. jag är så glad att malin fyller 18 år, för det betyder att hon är krogmyndig och kan hänga med ut på krogen, lagligt! desutom fyller alla mina 93:or 18 år detta år. kul att dom kan hänga med ut då ju! oj, långt inlägg. slutar nu. vill ha sommar.

klippa mig.. ja, det ska jag nog fan boka tid för i veckan. behöver fräscha upp mitt hår lite.


/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0