FREDAG


finns så mycket lycka i denna bild.
blir glad av att titta på den.

sugen på en riktig myskväll ikväll. dra några filmer och smaska på något. självklart inget godis eller andra sötsaker, utan frukt och kanske lite grönsaker och dip? jag har faktiskt underligt nog inte ätit något sött sen i söndags, och är inte alls sugen faktiskt. fast jag fått två tårtor framdukade, glass, 1 kg choklad i gaderoben. hum, kan det bero på allt sött man åt under julen?  ja, tror nästan det. ligger fortfarande i sängen. har tittat på webtv hela morgonen. vet ni hur skönt det här lovet varit? jag har verkligen sovit ut ordentligt, och börjar få tillbaka energin igen. tappade all energi under hösttermin. jag var nästan arg på mig själv då. men nu är det nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0