26.Januari

dagen spenderades i skolan och sen på stan. senare på kvällen kom hanna och malin hit, vi käkade tacos och så. garvade mest hela kvällen. alltså sitter till och med och ler lite för mig själv hur sjuka grejer som kan komma ur ens mun ibland. haha! skulle gärna dela med mig, men det är ju internt så inge kul för er! nu är det ett helt diskberg här, ingen har orkat diskat på hela dagen och cecilias alla grejer ligger i hela hallen för hon har inte packat upp ännu. funderar på att dra på riktigt hög musik och ta tag i detta. imorgon har jag sovmorgon vilket betyder att jag får vara uppe sent idag. fast jag alltid är det annars också. hihi. men nu ska jag störa grannarna lite med min musik. puss!

jag är glad att jag har vänner som gör mig så himla glad genom att bara finnas till. som muntrar upp en genom att bara vara sig själva. kände mer för att lägga mig under täcket idag och gömma mig själv från omvärlden. antar att skolan tar kål på mig, på riktigt. men sen inser jag att man ska vara glad åt vad man har, och inte sakna det man inte har. men antar att vi människor funkar så, vi vill alltid ha mer,
vi blir aldrig någonsin nöjda.


/sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0