UPPDATERING

dags för en liten update i min kära blogg känner jag. jag har ett underbart lov. men när jag inte vart i Norrköping på ett tag, längtar jag tillbaka lite. det är ju trotsallt mitt andra hem och har blivit en del av mitt liv. anyways, inte det jag ska berätta. vad har jag gjort sen sist?

I måndags åkte jag, cecilia och johanna till örebro. vi drog en runda på marieberg och ikea. sen bestämde vi oss för att med hjälp av gpsen som ledde oss lite fel att åka till netonnets lagershop, där jag fick min efterlängtade födelsedagspresent. en mobil, samsung galaxy ace blev det. och jag är nöjd. senare på kvällen kom julia, elin, cecilia, sebbe och charlie hit. vi tittade på paranormal activity, och den var rätt läskig ibland. och jag hoppade fan till en del gånger. men mest på grund av ljudet, haha. Hann även färga håret denna dag, la i ljusbruna slingor. skiftar i grönt tycker jag. fan, får fnatt på mitt hår. är aldrig nöjd. jag hatar mitt hår. gah. jag ska skaffa löshår så fort jag fått ordning och är nöjd med färgen i mitt hår. för det kan inte vara såhär tuunt.


(dock svart baksida)

I tisdags åkte jag till Norrköping en sväng med fia. vi hämtade lite saker i lägenheten och sen drog vi en sväng på ingelsta. Sofia köpte ett nytt spel till sitt wii, så när vi kom hem till henne satt vi klistrade där ett bra tag. fyfan vad kul det är med tevespel alltså. man blir som ett barn igen. riktigt kuul vare!

I onsdags satt jag och skrev ihop mitt Cv och fixade allt som har med det att göra. skönt att ha det klart! sen så på kvällen blev det förfest hos sofia p, vi var ett gäng glada tjejer som spelade lite ölspel och skrattade. sen vid halv elva drog vi ut på harrys. det var jättekul. vi dansade tills svetten rann. det var en massa människor jag aldrig sett förut, jag som trodde man kände igen alla människor i katrineholm. men finns tydligen mer folk än så här. sen fick jag skjuts hem och somnade som en stock i sängen. Det var iallafall en bra kväll i katrineholm.







Idag har jag varit bakis, spelar ingen roll hur full jag är dagen innan jag blir alltid bakis. det är lite jobbigt. så jag har bara degat idag. syster kom hem på lite besök. så har umgåtts lite med henne. skönt med en lung dag.

sådär, det var en liten update. ett mycket fint lov måste jag säga. och helgen ser med fin ut. utgång imorgon kanske? det lovades en krogrunda i ktown, får se hur taggad jag är imorgon. och sen party på lördag. jag klagar inte just nu. har varit sjuk och haft sjukt tråkigt i två veckor. men nu trivs jag. pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0