TRÅKIG.OCH.SJUK

Måndag, betyder ny vecka. och jag önskade att jag kunde vakna upp pigg och frisk och lämna en skit vecka bakom mig. men nej det fortsätter, vissligen mår jag bättre idag faktiskt. febern har för första gången på en hel jävla vecka gått ner. men hostan är förjävlig. hostar nästan ur mina lungor. var på vårdis förut och fick två olika hostmediciner utskrivna, en att ta på morgonen och en till kvällen. så jag hoppas det ska gå mot ljusare tider nu. för jag är trött att ligga i soffan, med huvudet tungt på kudden, hosta ur mina lungor och andas i otakt. missade göteborgsresan idag.. hoppas på att bli frisk till fredag, så jag kommer iväg till västerås. aja, nog om sjuka mig nu. händer inte direkt något i mitt liv, orkar knappt öppna mun och prata med någon. ska slå någon film och kanske äta frukost. fast det blir att tvinga i sig den, är inte hunrig.. aja.


/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0