torsdag


yej, hämtade ut mitt körkort idag. ja, jag vet. sent. haha, tog det lixom i september, vilket är.. typ ett halvår sen. men nu ligger iaf kortet tillslut i min hand, det trycktes på inget mindre än på min nittonde födelsedag faktiskt. aja, anyways. besviken på att jag blev ful, fulare än på kortet desutom. dom har typ knappt tryckt dit det, blev av med typ näsan. ser inte helt ut som jag. men vafan, får duga. man ser ju alltid ut som en brottsling på identitets kort så.
aja, händer idag? ingenting. är fortfarande sjuk, vilket är pisstråkigt. men det går mor bättre dagar iaf. känns skönt. men får nog hoppa västerås i helgen. känns otroligt tråkigt, samtidigt som kroppen nog mår bättre av att ta det lungt i helgen. måste färga håret på lovet också, ser förjävlig ut. måste lägga i mörkare slingor, sen ska jag klippa mig också.


/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0