SÖNDAG

ja, minnsagt ett händelserikt och bra sportlov. jag har haft det fina fisken. imorgon väntar skola igen, efter tre veckor. mindre taggad. men har en fin vecka iaf och se fram emot. lovisa kommer nämligen befinna sig i norrpan en hel del. och det gillar jag. med tanke på att vi inte träffats alls på hela lovet. inte likt oss.
ahja, avslutade mitt fina lov igår med lite födelsedagsfirande hos elin. det var trevligt. sen på natten var jag fyllechaffis. jag gjorde en liten tabbe. jag var så trött när jag skulle åka iväg att jag istället för att trycka på bromsen tryckte på gasen och for rakt in i sidan av garaget. så väggen vred sig och det blev en stor glipa. pappa var mindre glad imorse när han upptäckte det. så jag vågade knappt gå upp för att facea mitt misstag. men han lugnade sig. alla gör misstag. och nu kan jag skratta lite åt det. blev en lång körning inatt. men ibland får man ställa upp när man är körkort och är nykter.
denna söndag skulle jag ägna åt plugg. gick åt pipsvängen. orkar inte. pusstjaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0