PLUGG.SÖNDAG


Idag ska jag vara duktig. jag ska plugga otroligt mycket. Eftersom jag chillat ett tag när det gäller plugg har min lista börjat bli lång igen. jag har ett hur stort histoiraprov som helst på fredag. Den innebär att jag utan dator eller anteckningar ska skriva om Europas historia under medeltiden, renässansen och Upplysningstiden. Det betyder att jag måste skriva en uppsats nu och måste lära mig den utantill i huvudet. När vi frågade våran lärare varför vi fick ett sådant svårt prov prov. Svarade han; jag är här för att göra det riktigt svårt för er. och hey, han lyckades. jag har precis skrivit klart om Renässansen nu. det blev nästan två sidor. och jag lär väl säkert sluta vid fem,sex sidor. lycka till sofie. måste återgå till det medans jag är inne i det.

blir mysigare ikväll. då ska jag hänga med lovisa och kajsa.


/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0