lördags.kväll

lördagskvällen spenderades med väldigt fina vänner. vi småfirade mig lite i efterskott. det pratades och skrattades en hel del, sen bjöd jag på marängsviss och kladdkaka. det var otroligt mumsigt. det var en väldigt fin kväll och jag kom inte i sängs förens vid kvart i två. jag hade jätte svårt att somna sen, och när jag precis gjort det ringer min syster och väcker mig. och sen kunde jag såklart inte somna på någon timma. därför vaknade jag sent idag. ikväll ska johanna komma över och vi ska mysa, se premiären av big brother och så måste vi äta upp godsakerna som blev över från igår. tänkte försöka om jag orkar, plugga lite på dagen. men tror inte det blir så. fast ligger satans mycket efter nu, kan inte bara skylla på att jag varit sjuk. aja, ska städa upp nu!


/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0