LÖRDAG.SJUK

jag har världens finaste vänner verkligen. dom har hört av sig hela dagen och frågat hur jag mått och att jag ska krya på mig. det värmer verkligen ska ni veta. känns så himla tråkigt att jag inte kan befinna mig i norrköping och på puls med er ikväll och skaka rumpa. fick ett gulligt sms nyss också, att det skulle vara roligare om jag varit där. sånt blir jag så himla glad av när jag ligger här nedbäddad i soffan under en filt och mår som en påse skit. Önskar verkligen jag inte varit sjuk just nu, vill verkligen spendera min lördagkväll med mina underbara vänner. men jag hoppas verkligen ni får världens roligaste kväll, och sen om några helger så tar vi en revanch tjejer!

ha en fin kväll. trots att många därute är sjuka! /sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0