hey.you



jag är verkligen klumpig ibland alltså. i fredags tappade jag mitt legtimation på krogen (förra gången mitt bankkort). bra tjej! Men ringde till safiren och till polisen, och det låg i säkert förvar på polishuset. Så nu behöver jag inte oroa mig mer över det! Det vart ju lite kris eftersom jag ska hämta ut mitt körkort nästa vecka och kan inte göra det utan leg.
anyway, igår var det söndagsmys med Lovisa, Cecilia och kajsa. väldigt mysigt. men blev på tok för sent. har varit som en zombie idag. Mått illa av trötthet, trodde inte jag skulle komma upp imorse alltså. sen var tåget inställt och ersatt av buss imorse igen, dock inte försenat så jag hann på lektionen imorse. idag måste jag plugga. sen ikväll kommer johanna hit och är nattgäst. mys! klassen ska ju till stockholm imorgon!


/sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0