hejsanhoppsan

julen är över. vilket känns dötrist. julen är verkligen mysig. en bra högtid då man visar omtanke och gemenskap. Fick i princip allt vad jag önskade mig, det jag inte fick har jag hunnit köpt nu efter jul. så allt på min önskelista äger jag numera. lycklig tjej. min fina familj. bortsett från blåsten så lever jag. har skrattat så mycket de senaste dagarna att jag har ont i hjärtat. (fråga mig inte varför). har jobbat julhelgen också, gick ju finfint, bortsett från idioter. men har ju fått skratta åt sköna kunder också. missade inget på juldagen med tanke på att harrys fick strömavbrott. tänkte gå ut i norrköping på juldagen istället, men ångrade mig precis i sista sekund. tyckte inte jag skulle hinna. men ångrade mig sen iaf. typsikt mig. jag har inte festat sen.. 3 december. inte likt mig. bra att det är nyår i helgen så jag får anledning till att festa till det lite. jag är så taggad på ett nytt år! 2012.. kommer fanimig bli mitt år!

föresten är jag glad för att media markt personalen är så jävla trevlig, vips så har jag nu äntligen en kabel till min kamera. det betyder att jag ääääntligen kan göra mitt vinter 2011/12 album! yej, ta kort på fulla människor och lägga ut på facebook, de är min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0