8 november


you learn.

gårdagen bestod av skola 10:00-14:45, sen jobb 15-20. tuuur att man bor och går i skolan så nära sin arbetsplats. så det inte tar långt tid att ta sig dit. ser mitt jobb från fönstret. yes, det är skönt. skönt att bli lite inringd också, jag behöver pengar. jag blir så glad för mina arbetskollegor ger mig beröm, och säger hela tiden hur trevlig och duktig jag är. att vissa ringer in mig i första hand om det krisar. det gör mig glad. iallafall helt slut gick jag från jobbet, packade ihop mina grejor och åkte hem till vingan. så nu är jag i vingåker vänner! dagen ska spenderas genom att först träffa anna över en fika eller matbit. sen träffa lovisa ikväll. det ska bli mycket fint, att träffa två saknade vänner på en och samma dag. imorgon ska jag hänga med jullan hela dagen, och troligtvis harry på kvällen. lördagen kanske jag drar till boda borg med ett gäng. och kvällen slappar jag. söndagen kanske jag åker iväg någonstans? blir en fin ledighet iaf.

en annan rolig sak jag tänkte på när jag ser kortet här över är att jag sa till mig själv; jag ska aldrig bli blond. tyckte jag aldrig skulle passa i det. nu säger folk till mig att jag aldrig ska bli brunett. att jag är snyggare i blond. hum.


pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0