16 december

jag har inte hunnit uppdatera något. min vecka har varit väldigt fin. vart med människor jag tycker om. idag hade jag sista praktikdagen för detta år. fick en jättesöt present av min handledare, som hon varit och köpt själv. hur underbar? sånt uppskattas verkligen! jag stod i kassa ungefär hela dagen. hur mycket folk som helst, och massa inslag av paket. Men det är hur kul som helst att lära sig nya saker. nu börjar mitt jullov. och det skulle firas in på harrys, men riktigt så blev det inte. istället blev de mys med familjen i soffan framför svenska hjälte galan, och hur många tårar rann inte? i en värld av idioter, finns det fortfarande underbara människor. folk som sätter sitt eget liv och ego åt sidan, för att hjäpa andra. sånna människor är verkligen värda att hyllas. jag önskar fler människor var som dessa människor.

pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0