11 november.


(muuuums, joans mat.)

jag har varit ute i princip varje helg sen sommaren. men denna helg tog jag faktikst en vit helg. och helgen har varit hur bra som helst. i fredags så hängde jag först med jullan på eftermiddagen, sen på kvällen drog jag in till katrineholm till lovisa. vi hänge i hennes soffa hela kvällen, pratade om allt mellan himmel och jord. skrattade och hade almänt mysigt! adam kom förbi ett tag på kvällen också. åkte hem runt två. sen på lördagen åkte jag till marieberg med pappa och jonny. tittade ut julklappar, valde ut julklappar, köpte julklappar och lite till mig själv. när vi kom hem så åt vi familjemiddag tillsammans, köpte hem mat från joans eftersom mamma och pappa varit gifta i 22 år. senare på kvällen åkte jag hem till jullan, där arvid och johan också va. vi tittade på film och avslutade kvällen med sällskapspel. man underskattar sånt! jag förlorade men var glad ändå. åkte hem vid ett och sov. idag ska jag hänga med lovisa. imorgon åker jag tillbaka till norrpan för min absolut sista vecka detta år (!!) aja, nog om det. dags för frulle nu, tog lite sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0