the.reason.why

ibland undrar jag varför jag har så dåligt självförtronde.
för gång på gång bevisar jag att jag kan om jag vill.
borde tro på mig själv från första början istället.

endå ganska facinerande hur en sak kan sno alls energi och glädje. vill bara dra ner persienerna och låsa dörren, dra täcket över huvudet och låta hela denna pisshelg passera. bara pga en jävla piss sak så kan jag inte vara glad. vill ha måndag, glädje, värme, bra vänner och alkohol. en vecka i alanya. glömma den verkliga verkligheten ett tag. jag fuckar ur, skriver inge mer nu. kan ju urata rätt fint då. men bara så ni vet, slänger jag bort denna lördag i sjön för humöret är inte med mig alls. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0