SEMESTER

jag är nöjd över mig själv. jag har avklarat mitt första jobb i hela mitt liv i sommar. jag har vart där verenda dag, i tid. aldrig varit sjuk eller försovit mig. jag har fått beröm och det känns att de menar det också. jag gick ifrån med ett leende på läpparna. det firar jag med att ta semester. åker nämligen till alanya inatt. tre åker vi från vingan. så tänkte släcka lampan nu och sova. det har varit en väldigt stressig kväll då jag är mr fixa allt i sista minuten tjejen, men det funkade ju det med. så nu är allt nerpackat och jag är nyduschad och babylen. så nu är jag taggad för en vecka med sol och fest. HEJDÅ BLOGGEN! vi ses om en vecka, då ska ni få höra allt, eller inget. för det som händer i alanya, stannar i alanya. mahaaa! pusselipusss.

Kommentarer
Postat av: maja

sv: jag bleker slingor i mitt hår och använder en toningsinpackning med kalla toner :)

2011-08-31 @ 17:54:15
URL: http://majatanna.modegallerian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0