...

hemma i vingåker igen. känns konstigt faktiskt. man blir lixom van att vara i norrköping, och här känns allt så långt ifrån. känner att jag kommer trivas ännu bättre i norrköping nu! första skolveckan avklarad. det har gått otroligt fort, men allt hitils är jag nöjd med. kanske ska chilla lite på reglerna. men vet hur det kommer bli endå.
igår var det full fart hela dagen. drog på stan med lite vänner efter skolan. sen hängde jag hos malin och hanna efter det. sedan hem till lägenheten för en chillkväll med frida och cecilia. idag i skolan hade vi skattjakt. innebär att man får en lista på saker man ska hämta och ta kort på. skit kul! har en klockren video när cecilia dansar med en man över 55 år. hahaha. får dock inte lägga ut den, vilket är synd. för den är svinkul. slutade som treor, vi ville vinna så vi var allt annat än nöjda, haha! idag har jag efter skolan hunnit tvätta lite. och börjat skriva ner vad jag ska packa på söndag. imorgon står det jobb på schemat, dock bara 7-12. sen ska jag försöka hinna träffa lisa över en fika, hämta en tröja hos johanna, hämta stolar hos madicken, träffa lovisa, köpa saker inför resan och börja packa. så ser det ut, får se om jag hinner allt. nu ska jag sluta här. pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0